Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с педала на съединителя-156 1.9jtd!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с педала на съединителя-156 1.9jtd!

    Здравей те!От близо 2 години имам Алфа Ромео 156 1.9jtd 1999г.Днес при качването ми в колата и потеглянето усетих,че педала на съединитела ми е потънал на вътре което беше доста неприятна изненада.Скоросттите се превключват малко по-трудно,особено на 1-ва и задна.Ако някой е имам същия проблем или знай какво точно е станало,моля да пиши.Също така,ако някой може да ми говори в цифри и конкретни цени ще бъда благодарен.Помогнете за да мога да си поткарам колата спокойно и с кеф .

  • #2
    Не съм запознат как е при дизелите ама при бензинките е или помпа на съединител или работен цилиндър на същия.Я погледни дали в краката ти няма спирачна течност и дали нивото и в казанчето е намаляло.Като цени не са кой знае колко скъпи,може би около100-150 за помпа и работен цилиндър.
    Ето ги тук:http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=49&modif=204
    Другия варянт е да имаш въздух по системата.
    Надявам се да съм ти помогнал с нещо,но нека и други да дадът мнение.
    sigpicАлфа 155 1.8 16V 96г.
    Ако всичко ви е наред. Ако жена ви е прекрасна. Ако и любовницата ви е прекрасна. Ако заплатата ви не само стига, а и остава. Ако шефът ви е хубав човек. Ако нямате никакви проблеми със здравето. Кажете "не" на наркотиците!

    Comment


    • #3
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=56225
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        не е желателно да караш така,ще те остави на пътя,няма да може да превключиш на скорост.и при мен стана така една сутрин се качих и педала не беше потънал,но ми се стори необичайно мек.след като се върнах около 40км бях изминал същия ден,сякаш педала се беше оправил.на следващия ден ходих до ямбол и на връщане отказа да включи от 4та на 3та.
        при мен нямаше загуба на течност но лагер-помпата не реагираше при натиск на педала.

        при теб няма лагер-помпа,ти си с един долен цилиндър върху ск.кутия и един горен,който е зад педала на съединителя в купето.
        brava 1.4 sx
        alfa 156 1.8

        Comment


        • #5
          Мерси на всички,още утре ще пробвам всичко което сте дали като съвет и ще пиша какво е станало.

          Comment


          • #6
            Искам да питам.Тъй като не разбирам много от коли,как да обезвъздуша системата.Искам да видя дали няма да се оправи така.Иначе течови мисля,че не видях да има.Искам да се пробвам сам да си е оправя,защото сега нямам излишни пари да е водя на сервиз,все пак криза е.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Pit_Bull Покажи съобщение
              Искам да питам.Тъй като не разбирам много от коли,как да обезвъздуша системата.Искам да видя дали няма да се оправи така.Иначе течови мисля,че не видях да има.Искам да се пробвам сам да си е оправя,защото сега нямам излишни пари да е водя на сервиз,все пак криза е.
              За да си я обезвъздушиш сам ще е необходимо да махнеш акумулатора и стойката му,след което ще имаш пряка видимост към ранотния цилиндър.(той е върху скоростната кутия)
              На самия цилиндър има една "пробка"като на спирачните апарати.Развива се с 6 или 8 ключе,като процедурата по обезвъздушаването е като при спирачките (един помпи педала на съединителя 7-8 пъти,след което го задържа в долно положение ,а другия с ключето отвива бавно и внимателно пробката докато излезе всичкия въздух.Процедурата се повтаря колкото е необходимо).
              За твое уледнение е хубаво да си набавиш маркучле от някоя система или подобно такова и да го наденеш на самата пробка за да не изцапаш всичко със спирачна течност.

              P.S.Баси колко се отплеснах...
              дано поне да съм помогнал.
              sigpicАлфа 155 1.8 16V 96г.
              Ако всичко ви е наред. Ако жена ви е прекрасна. Ако и любовницата ви е прекрасна. Ако заплатата ви не само стига, а и остава. Ако шефът ви е хубав човек. Ако нямате никакви проблеми със здравето. Кажете "не" на наркотиците!

              Comment


              • #8
                Благодаря много на всички за съветите и идеите,и най-вече на колегата qkimov за точното и ясно обяснение.Благодарение на това,днес свалих акумулатора и стойката му.При мен проблема се оказа в това,че маншона ми беше скъсан от там теч,влезли боклуци и т.н.Още утре ще търся гумените уплатнения и маншон за да си подкарам Алфата.

                Comment


                • #9
                  Колега моя съвет е да смениш цели работен цилиндър, ако имаш възможност(не е много скъп).По този начин си спестяваш играчка по смяната на гумичките и отпада риска от повторно скорошно прецакване. Другото за което се сещам,че май такъв комплект от гумички за цилиндъра не се предлагат(има само за помпата).
                  Радвам се,че съм ти бил от полза.
                  sigpicАлфа 155 1.8 16V 96г.
                  Ако всичко ви е наред. Ако жена ви е прекрасна. Ако и любовницата ви е прекрасна. Ако заплатата ви не само стига, а и остава. Ако шефът ви е хубав човек. Ако нямате никакви проблеми със здравето. Кажете "не" на наркотиците!

                  Comment

                  Working...
                  X